Ny kurs! Digital Försäljning med fokus Ehandel
Vi startar ny kurs på Berghs School of Communication för dig som vill bli vassare på digital försäljning och få en ökad affärsförståelse för e-handel.
Frukostsnack: Emotional Commerce
Det är viktigare än någonsin att skapa ett starkt emotionellt varumärke för att bli vald, beröra, engagera och skapa lojalitet. Men har vi kanske förlitat oss för mycket på att algoritmer skall göra jobbet?
Smart innehåll
En sak vi diskuterar mycket med kunder är utmaningarna med att röra sig snabbt och kunna producera innehåll i lika snabb takt. Jag upplever ofta att när man pratar om snabbt innehåll så likställs det med sämre kvalitet. Strävan efter perfektion blir ofta en blocker för digital tillväxt.
Tankar kring Interior Design
I samband med att Perswall relanserar med ny e-handel och varumärkesidentitet arbetade jag fram det det kreativa konceptet för fotograferingen, set design och styling för kampanjen Serene Beginnings.
We don’t buy products or services - we buy emotions
The "rational customer" is a myth. Research shows that 90% of our purchasing decisions are subconsciously made based on emotions.* So this means that we do not buy products or services - we buy emotions.
#GetToKnowYourCustomersDay är varje dag
Vad vet ni om era kunder? Vad tycker de om er? Har ni koll på vilka problem era kunder upplever och vad det innebär i förlorad försäljning? Att kontinuerligt arbeta med user research gör att ni får den data och de insikter ni behöver för att bli relevant som varumärke.